+

Általános Szerződési Feltételek

Általános Szerződési Feltételek

www.salaura.hu

Vásárlási feltételek, Általás Szerződési Feltételek(ÁSZF)

jelen ÁSZF az alábbi mellékleteivel együtt érvényes:

Adatkezelési tájékoztató

ONline promóciók részvételi és játékszabályzata

Cookie/süti használatáról

Vásárlási és Szálítási tájékoztató

 

Jelen weboldalt "www.salaura.hu", mint Szolgáltató üzemelteti abból a célból, hogy Szolgáltató és Vevők kapcsolatot létesítsenek.

A weboldal a Szolgáltató részéről megjelenést biztosít a Vevők számára a termékek egy helyen történő áttekintésére és megvásárlását teszi lehetővé.

1. Szolgáltató:

A www.salaura.eu webáruházat a Hajdú Eszter Noémi EV. működteti, melynek

Székhelye:1182 Budapest Rudawszky u. 14.

Képviselőjének neve: Hajdú Eszter Noémi

Telefonszám: +36 70 222 3335

Telefonos ügyfélszolgálati ideje: Hétfő-péntek: 8:00-17:00 óra között

Személyes átvétel kizárólag időpont egyeztetéssel !!

E-mail cím: info@salaura.eu

Számlaszám: Cib Bank Zrt. 10700615-71280233-51100005

Adószáma: 69500644-1-43

Nyilvántartási szám: 53273310

adatkezelő: Webonic Kft. /webonic.hu/

   az adatkezelés nyilvántartási száma: NAIH-91865/2015

virtuális szerver: Webonic/www.webonic.hu/

Címe: Webonic Kft. 8000 Székesfehérvár, Budai út 14.

 

2. Általános tudnivalók:

Jelen Szerződés hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan szolgáltatásra, mely a http://www.salaura.hu/ webcímen elérhető.

A honlapon feltüntetett árucikkek megrendelését a Szolgáltató telephelyén személyesen, illetve elektronikus úton, webshopban, e-mailben, telefonon is elfogadja.

Az értékesítés alapvetően kapcsolatfelvétel után történik, a Vevő igénye alapján postai kiszállítás is lehetséges.

Árucikkeinket és szolgáltatásunkat minden jogképes természetes és jogi szeméy, illetve jogi személyiséggel nem rendelkező gazdálkodó szervezet jogosult igénybe venni, amennyiben megrendelését a fenti módon jelzi, és magára nézve kötelezőnek ismere el a jelen Szerződésben foglaltakat.

3. Megrendelés

A vásárolt áruk lényeges tulajdonságait, jellemzőit, az áruk használatára vonatkozó leírásokat a konkrét árucikk információs oldaláról lehet részletesen megismerni. A vételár alanyi adómentes.

A webáruházban regisztrációval illetve nélkül is vásárolhat.

A rendelés teljesítéséhez az alábbi adatok megadására van szükség:

Név

céges név adószámmal, amennyiben nem arra kéri a számlát,

Email cím

Telefon szám

Számlázási cím

Szállítási cím, ha az eltér

 

Regisztrálással történő vásárlásnál a rendszer azonnal belépteti, később személyes azonosítója és jelszava segítségével tud belépni az oldalra.

Adatait bármikor ellenőrizheti, törölheti, ill. módosíthatja megrendelés előtt, megrendelést követően ezen adatok már nem módosíthatók, ezért kérjük, hogy megrendelésekor az adatok pontosságára fokozottan figyeljen.

 

A Szolgáltató közzétett árak változtatásának jogát fenntartja azzal, hogy módosítás a weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép életbe.A módosítás a már megrendelt áruk vételárát nem befolyásolja.

Ha Vevő ebben az esetben gyakorolja az elállás jogát, akkor a kiszállításból eredő költségeket nem kell megtérítenie.

Vevő által hibásan megadott adatok (email cím, telefonszám) pontosítását a Szolgáltató ha technikailag lehetséges - e-mail/sms küldésével kezdeményezi 1 alkalommal. Ha az emailre, vagy sms-re nem érkezik válasz elvárható időn belül (3 munkanap), azt a Szolgáltató elállásnak tekinti, és a rendelést törli a nyilvántartásából.

Ha a weblapon az árucikk csak megtekinthető az árucikk kifogyott. Kérjük, hogy ilyen esetekben vegye fel a Szolgáltatóval a kapcsolatot. Szolgáltató napi 1 alkalommal, az esti órákbanfrissíti a készletre vonatkoző adatokat. A raktárba érkezés időpontjától függően Szolgáltató- az árucikk megnevezése mellett. "Érkezik" szöveggel jelzi, hogy (csak) előjegyzésben veszi fel megrendelést. Az ilyen árucikkek esetén Szolgáltató köteles Vevő részére 48 órán belül elektronikus úton visszaigazolni a várható beérkezés időpontját. Az áru beérkezéséig a Vevőnek joga van a rendeléstől elállnia, költség fizetése nélkül.

Vevő megrendelése abban az esetben minősül árufoglalásnak, ha az áru ellenértékét 3 munkanapon, maximum 5 naptári napon belül banki átutalással kiegyenlíti.

Ha ez nem történik meg, és a Vevő nem jelzi a fizetés/ átvétel időpontját, Szolgáltató jogosult az árut más Vevő részére értékesíteni.

 

Kapcsolat

Hírlevél

Viltor - webáruház készítés és bérlés

A weboldal sütiket (cookie) használ az alapvető működés, valamint a jobb felhasználói élmény eléréséhez. Az oldal használatával elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket, valamint az Adatvédelmi tájékoztatót. A süti beállítások igény esetén bármikor megváltoztathatók a böngésző beállításaiban.